Dostawa i termin realizacji zamówień

Jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia. Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy. 

Zamówienie są przygotowywane do wysyłki w przeciągu 1 dnia roboczego - nie dotyczy zamówień EXPRESS, które wysyłane są w tym samym dniu roboczym.

Standardowy czas dostawy zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych.

Każdy towar w przypadku płatności przelewem lub płatności online wysyłamy zaraz po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie. Przesyłki dostarczają firmy kurierskie - czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. Zazwyczaj zajmuje to do 2 dni roboczych.

Uwaga! Przy płatności przelewem internetowym, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu.

Zamówienia z płatnością przelewową, lub szybki przelew które nie zostaną opłacone w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia zostaną automatycznie anulowane.

W trosce o Państwa bezpieczeństwo w związku z epidemią koronawirusa (COVID-19), zachęcamy do płatności online za zakupione towary.

Zamówienia od 199zł wysyłka GRATIS

 koszty i formy dostawy
 

Kurierzy doręczają przesyłki od 9 do 16 - zatem najbezpieczniej jako adres dostawy przesyłki podać miejsce, w którym spędza się największą część dnia - może to być miejsce pracy (koniecznie wpisujemy wtedy nazwę firmy!)

Przesyłka zostanie doręczona następnego dnia roboczego od daty wysłania.

W przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod adresem doręczenia przesyłki, podejmie ponowną próbę doręczenia paczki następnego dnia roboczego.

Jeśli po dwóch dniach od daty wysyłki kurier nie doręczył paczki - prosimy o kontakt.

Zamówienie przesłane kurierem za pobraniem kupujący opłaca gotówką przy odbiorze (w zamówieniu należy wybrać sposób płatności "za pobraniem"). 

Prosimy dokładnie obejrzeć przesyłkę przed jej odebraniem od kuriera - jeśli nosi ona ślady mechanicznego uszkodzenia trzeba koniecznie otworzyć paczkę przy kurierze, Jeśli zawartość jest uszkodzona - należy bezwzględnie spisać protokół szkody, który będzie później podstawą reklamacji usługi doręczenia. Bez protokołu reklamacja nie zostanie uznana!

Nie odpowiadamy za skutki odebrania od kuriera uszkodzonej przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl