ZWROT TOWARU

ZWROT TOWARU BEZ PODANIA PRZYCZYNY:

Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), Kupującemu, który dokonał zakupu bez możliwości licytacji przysługuje prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyn. Prawo to dotyczy konsumentów, czyli osób fizycznych.

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;
- dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym AlleBeauty.pl).

Zwrot pieniędzy za zawrócony towar dokonywany jest za pomocą przelewu na wskazany przez Klient nr konta.

Zwracany towar prosimy przesłać na adres firmy tj:
AlleBeauty
ul. Adama Wardyńskiego 30a
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
(z dopiskiem: zwrot towaru sklep AlleBeauty)

Zwracany towar powinien zawierać:
- uzupełniony formularz zwrotu (pobierz Formularz Zwrotu)
- oryginalny dowód zakupu paragon, lub fakturę zakupu
- zwracany towar musi być odesłany w oryginalnym niezniszczonym kartonie (jeżeli takie posiadał)
- towar odesłany w zniszczonym kartonie (np. oklejony taśmą) nie będzie podlegał zwrotowi czy wymianie.
(oczywiście towar wymieniany/zwracany nie może być używany ani zniszczony)
W przypadku wymiany towaru na inny koszty przesyłki ponosi klient.
- za ewentualne uszkodzenia niewłaściwie zabezpieczonego zwracanego towaru odpowiada Klient

 

Prosimy nie odsyłać paczek za pobraniem, takie paczki nie będą odbierana.
Zwrot gotówki następuje na wskazane przez Państwa konto w formularzu zwrotu.