Czas realizacji zamówień

Czas realizacji zamówień

- zamówienia wysyłamy codziennie, od poniedziałku do piątku,
- po złożeniu zamówienia w naszym sklepie, Klient otrzymuje na podany adres e-mail informację dotyczącą zamówienia: numer zamówienia, motodę płatności oraz dostawy, kwotę do zapłaty wraz z kosztami dostawy, listę zakupionych produktów, a także przybliżony czas realizacji zamówienia,
- przy płatnosci przelewem, PayU lub PayPal przesyłki przekazane są realizacji dopiero po zaksięgowaniu płatności,
- zamówienia o wartości powyżej 199 zł wysyłamy GRATIS,
- płatności na kontach bankowych sprawdzamy raz dziennie,
- towar wysyłamy w kolejności przyjmowanych zamówień,
- po odebraniu paczki przez kuriera, Klient dostaje wiadomość e-mail lub SMS z numerem nadania,
- realizacja zamówienia uzależniona jest od wyboru sposobu dostawy,
- w przypadku zakupu produktów specjalistycznych do wyposażenia salonów (fotele kosmetyczne, stoliki, krzesła, kombajny, mikrodermabrazje, peeling, galwan itp.) czas realiacji zamówienia ustalamy telefonicznie lub mejlowo,
- zastrzegamy sobie prawo do zmiany czasu terminu dostawy z przyczyn od nas niezależnych.


W trosce o najwyższą jakość usług korzystamy z usług dwóch największych przewoźników w Polsce:



Czas dostawy deklarowany przez przewoźników:

- Kurier InPost - z reguły na następny dzień roboczy
- Poczta Polska - do dwóch dni roboczych

Zamówienia złożone do godziny 15:00 z opcją odbioru osobistego, zwykle gotowe są do odbioru już w kolejnym dniu roboczym. Wyjątek stanowią produkty oznaczone informacją o dłuższym czasie oczekiwania - na ich dostarczenie potrzebujemy 2-3 dni.

W przypadku pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu 41 265 14 61 lub adresem: sklep@allebeauty.pl.